Dowiaduję się od brata, że mama robi halo na całe internety, bo nie może się ze mna skontaktować o.O nie rozumiem w czym problem, ale nic.
Pies mi się dobija do drzwi.
Byłam dzisiaj z Poppy na basenie. Ale mają problemy z ogrzewaniem wody i woda taka niezbyt przyjemna i jacuzzi nie działa ;( a ja jeszcze mam 2 wejścia do wykorzystania do końca tygodnia.
Za tydzień już Lublin ^^
Co z sylwestrem?
Pewnie będę kończyć wiedźmina 2, albo może pogram dla odmiany w Lola i zobacze jak wiele ludzi spędza sylwestra grając w gry :D
edit: szczęśliwego nowego roku!

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz