czwartek, 28 marca 2013

bzdurka maturka...

...niby nie potrzebna, ale tak na prawdę to się boję. Dzisiaj pisałam próbną matmę. Generalnie nie strzelałam, robiłam tylko to co umiałam, albo wydawało mi się, że umiałam. Mogę tylko zdradzić, że znowu nie zdałam, a matura już za miesiąc :C
Czemu ja jestem taka leniwa? Całe życie mówię sobie 'jakoś to będzie'..... Gdybym umiała się przygotowywać do czegokolwiek pewnie byłabym człowiekiem sukcesu, ale nie robię nic i jestem zwykłym przeciętniakiem. A co najgorsze jestem tego świadoma i nadal zero entuzjazmu. Help!

Z drugiej strony, mogę pisać za rok albo i za dwa, albo mogę skończyć szkołę i nie mieć matury. Naprawdę da się bez tego żyć, tym bardziej, że nie łączę swojej przyszłości z Polską wcale a wcale. Tylko teraz problem- jak się zatrzymać za granicą na stałe?
Mam nadzieję, że au-pair da mi możliwość znalezienia takiego sposobu. Jak nie, to wrócę do Polski, pójdę na jakieś studia, może wcześniej poprawię maturę z angielskiego. Kto wie?

Zawsze wychodziłam z założenia, że życie jest zbyt krótkie, żeby je planować. Trzeba się cieszyć chwilą. Ktoś kiedyś mądrze powiedział, że za parę lat bardziej będę żałować tego, czego nie zrobiłam, a nie tego- co zrobiłam. Więc chcę spróbować wszystkiego póki jestem młoda, zdrowa i mam chęci :)

NIE ZAPOMNIEĆ:
11.04.2013r godzina 16.45
rozmowa z przedstawicielem smartaupairs na skype


PS. oszacowano, że mam około 130 pktów IQ na takim skróconym teście.
Nie jest źle, ale wynik nie powala:/
EQ 113 co jest dość dobrym wynikiem.
Natomiast test osobowości stwierdził, że jestem typem opiekuna i obrońcy.
Coś w tym jest...

Wiem, że to się staje bardziej moim pamiętnikiem z życia i jest coraz mniej związany z au-pair...

1 komentarz:

  1. Hej :) Bradzo się cieszę, że znalazłam kogoś kto w tym roku wybiera się do UK i poprzez Happyaupair tak jak ja :) Bardzo fajny filmik zrobiłaś bardzo mi się podoba tak w ogole ale poza tym mam do Ciebie trochę pytań bo ja właśnie dzisiaj wysłam umowę do biura i po prostu muszę o tym z kimś pogadać a najlepiej z kimś kto też w tym siedzi :D Mam nadzieję, że znajdziesz troszkę czasu żeby mi odpisać :) :
    - o co chodzi z tym IQ i EQ ? w sensie oni coś takiego robią jako firma czy co jak to wygląda ?
    - proszę opisz rozmowę z tą firmą 11.04 i trzymam za Ciebie kciuki :)
    -jaki jest twój poziom angielskiego ? ja się strasznie boję bo zaznaczyłam na karcie, że jest wystarczajacy, bo nie uważam żeby był dobry i trochę się boje że przez to większość rodzin w góry pomini moją ofertę tymbardziej, że mnie interesuje wyjazd summer :)

    Kurde troche się rozpisałam, tak już mam sorry :D

    POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń